ABOUT THE POSSIBILITY OF USING MARKETING TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF BUILDING A PROFESSIONAL CAREER IN THE FIELD OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS

  • Andrey Bobrov Altai State Pedagogical University Email: bobrov-andreyd@mail.ru
  • Andrey Kovalchuk Ugra State University Email: a.kovalchuk.93@mail.ru
  • Oybek Ayubov Ugra State University Email: ayubov.2002@mail.ru
Keywords: Physical training, physical education

Abstract

In modern society, a person’s success is largely determined by the level of his career. In this regard, building a career for many is one of the priorities in life in general, sometimes even to the detriment of family life, relationships with friends, health and other components of life. Each person is inherently multifaceted and therefore unique. To reveal the possibilities of his personal potential, he needs to realize himself within the framework of his chosen profession, having achieved career growth, and determine his place in society. To successfully achieve these goals, a person should develop a number of qualities that would be significant for his professional activity and gaining social status.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Andrey Bobrov , Altai State Pedagogical University

Master's student

Andrey Kovalchuk , Ugra State University

postgraduate student

Oybek Ayubov , Ugra State University

student

References

Тригуб, А. А. Маркетинг личности посредством digital-инструментов : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-40 80 07 / А. А. Тригуб ; науч. рук. В. А. Пархименко. – Минск : БГУИР, 2021. – 11 с.
Бородина, Т.Н., Лочан, С.А., Петросян, Д.С. Модель потребительского поведения на локальных рынках образовательных услуг // Аудит и финансовый анализ. 2016. №5. С. 283288.
Вандрикова, О.В., Иванова, И.Г., Воронин, Н.В., Пелихов, Я.В. Маркетинговые услуги в системе образования // Экономика и предпринимательство. 2019. № 10 (111). С. 682-686.
Возиянова, Н.Ю., Чугункина, И.В. Способы формирования имиджа в маркетинговой стратегии учреждения дополнительного профессионального образования // Практический маркетинг. 2019. № 4 (266). С. 29-37.
Галустов, А.Р., Наливайко, Е.А. Маркетинговая культура преподавателя вуза в структуре его профессиональной компетентности // Экономические и гуманитарные исследования регионов. 2019. № 5. С. 30-34.
Горбачева, Е.В. Маркетинговая культура студентов экономического образования // Экономика и предпринимательство. 2020. № 2 (115). С. 960-963.
Исаев, В. В. Маркетинг личности : учебное пособие / В. В. Исаев. – Санкт-Петербург : Санкт-Петербургский государственный инженерно-экономический университет, 2003. – 259 с.
Кожина, О.М. Влияние маркетинга территорий на востребованность российского образования у иностранных студентов // Юрист ВУЗа. 2021. № 2. С. 42-44.
Котлер, Ф. Основы маркетинга Краткий курс Пер с англ: учебник. М.: Издательский дом "Вильяме", 2007. 656 с.
Погодина, И.А., Мукминов, Р.Р., Кириллова, О.Г., Попович, В.В. Маркетинг персонала в системе высшего образования: опыт, тенденции, перспективы // Экономика устойчивого развития. 2018. № 4 (36). С. 244-246.
Published
2023-12-19
How to Cite
Bobrov A., Kovalchuk A., Ayubov O. ABOUT THE POSSIBILITY OF USING MARKETING TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF BUILDING A PROFESSIONAL CAREER IN THE FIELD OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS // Health, physical culture and sports, 2023. Vol. 32, № 4. P. 53-58. URL: http://hpcas.ru/article/view/14401.
Section
PEDAGOGICAL, SOCIAL AND PHILOSOPHICAL QUESTIONS OF SPIRITUAL AND PHYSICAL CULTUR
Bookmark and Share