ИГРОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СТУДЕНТОВ НА ЗАНЯТИЯХ ПО ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЕ В ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКЕ В ВУЗЕ
Abstract
Стремительное развитие современного общества и профессиональной среды показывает необходимость развития определенных способностей человека. Результатом этого развития становится реализация личностного потенциала в реальной действительности и созидание общественного продукта. Решение задач развития возможно с помощью инновационных подходов и средств. Инновационные подходы обеспечиваются нестандартностью (не шаблонностью) мышления по поиску способов выполнения деятельности и способностью предвосхищать результаты этой деятельностиDownloads
References
Смолкин А.М. Методы активного обучения. М.: 1991. 175 с.
Хуторской А.В. Современная дидактика: Учебник для вузов. Спб: Питер, 2001. 544 с. С. 54–58.
Чуб Я.В. Формирование технологического мышления студентов на занятиях по физической культуре: учеб.-метод. пособие / Я. В. Чуб. – Екатеринбург: Изд-во УрГУПС, 2012. 135 с. С. 41–48.
An author should not normally publish manuscripts describing essentially the same research in multiple journals or publication venues. Such redundant publication is generally considered to constitute unethical publishing behavior, and if discovered may result in a manuscript under consideration being rejected, or a published article being retracted.
Authors of manuscripts reporting on original research should present an accurate account of the work performed, accompanied by an objective discussion of its significance. Underlying data should be represented accurately in the manuscript. The manuscript should contain sufficient detail and references to permit others to replicate the work. The fabrication of results and the making of fraudulent or knowingly inaccurate statements constitute unethical behavior and may be cause for rejection or retraction of a manuscript or published article.